2009-10-23 東方日報 張棟樑唔會同fans拍拖

張棟樑已發行了七張唱片,吸納不少歌迷。
  • 張棟樑已發行了七張唱片,吸納不少歌迷。


馬來西亞歌手張棟樑樣貌有幾分似謝天華,他近期來港宣傳新碟《沉默的瞬間》時,亦有被人指酷似熱爆紅人「Laughing哥」。

張棟樑的新碟原來已是他的第七張,故他早已吸納了一大批fans,他更透露有內地fans為了和他相聚多片刻,不惜一擲千金:「有次我搞簽名會,有幾位做生意嘅女fans,攞咗近百張唱片畀我簽。我簽完後佢哋問我攰唔攰,如果唔攰,佢哋就買晒唱片舖全部唱片,畀我再簽過。」問他可會接受fans追求?他擰擰頭表示不會,因為他會將工作和私事分開。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kiss2819 的頭像
    kiss2819

    頤薰~~~

    kiss2819 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()