王子日記 09/07/19


Hey, everyone! Finally, after all those waiting, I'm here back in Malaysia and done a week of promotions! haha! Time flies huh!

It was really a rush and peak promo tour, but I'm really happy and had lots of fun with you all. Thanks again for supporting.

Especially last night in KL Showcase, I was really want to share more and sing a lot for u guys, because I could felt u guys given me so much so I wanted to pay back! haha! But we still need to do signing session, so need to finish at some points! haha. But it's already the showcase that I sang most songs! haha, and you guys really rock last night! We did a great show together!

Soon, I'll need to go Seoul for some TV shoot! Think we'll meet again soon on My FM event. So u guys take care and hope to see you all again very soon!

Lastly, you guys still amazing and love you all! haha! Thanks! Muakxxx

Nic.

 

嘿,大家好!終於, 經過這些日子的等待我又回到馬來西亞完成了一個星期的宣傳! 時間過得很快哈!

這次宣傳真的很趕又繁忙, 但是我真的很開心也跟你們玩得很開心。

尤其是昨天晚上的音樂會, 我真的很想跟你們分享和為你們唱多一點歌, 因為我可以感覺到你們為我付出很多所以我要
回報你們!哈哈!可是我還要進行簽名會所以音樂會必須在限定時間結束!哈哈。但是這已經是我唱過最多首歌的音樂會!!
哈哈, 還有你們昨晚真的很棒!! 我們一起做了一個很棒的音樂會!

很快的我就要去漢城拍一些東西!我想很快的在MYFM的活動我們會在見面。所以你們保重希望很快可以在見到你們!

最後,你們還是依然那麼棒愛你們全部!哈哈!謝謝!Muakxxx

棟樑

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kiss2819 的頭像
    kiss2819

    頤薰~~~

    kiss2819 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()